Letošní tmavá varianta dresů je zkrátka netradiční! Díky agentury BPA sport marketing mohou kluby v letošní sezoně použít na tmavé variantě dresů jednobarevná provedení log partnerů. Extraligoví partneři se tak pro letošní sezonu přidali k těm vítkovickým, kteří udělali designové ústupky již v minulosti.
Vítkovice se v letošní sezoně po letech vrací k velkému logu, které bude dominantou obou variant dresů. Logo klubu tak na dresu střídá fanoušky oblíbeného rytíře Vítka. Ten neodmyslitelně patří k vítkovickému klubu, a i nadále patřit bude. Je ale důležité si uvědomit, že Vítkovice byly posledním extraligovým týmem, který na dresu neměl klubové logo v dominantní velikosti. Logo bude navíc ve formě nášivky, což docení ti fanoušci, kteří si budou chtít v klubovém fanshopu zakoupit originální dres v hráčském provedení. Tomu nebude chybět ani límec s atraktivním šněrováním.
„Tato dvoubarevná varianta dresů nás natolik okouzlila, že jsme se ji po poradě managementu klubu rozhodli zvolit jako domácí sadu dresů. Dresy obsahují ikonické barvy klubu, tedy dominantní modrou a bílou ve formě log partnerů. Světle modrý pruh je příjemným oživením, kterým se částečně vracíme také do minulosti, kdy tmavá varianta vítkovických dresů byla malinko světlejší než nyní,“ uvedl k volbě domácího dresu pro extraligovou sezonu 2024/2025 PR & Média manažer klubu Jan Pazdera.
Děkujeme agentuře BPA za koordinaci a vyjednání u partnerů ELH, že souhlasili s jednobarevným provedením log na tmavé variantě dresu a přidali se tak k našim klubovým partnerům, s nimiž už nám tento model ve Vítkovicích funguje dlouhodobě.